Jag som tyckte Politikerbloggen var vedervärdig!

Jag har läst Katrin Zytomierskas blogg. Den är förskräcklig. Hon är förskräcklig. Och det värsta är att den kryllar av folk som tycker att både hon och Blondinbella är någon slags positiva föredömen.

Inte konstigt att ungdomar sparkar ihjäl varandra på stan med elaka as som Katrin Zytomierska som föredöme, eller svälter sig själva och tar sms-lån för att kunna överkonsumera med Blondinbella i tankarna.

Jag har alltid varit glad
över att inte bo i Stockholm, men när jag läser om såna vedervärdiga företeelser blir jag så lycklig över att inte bo där att jag ska ta ut staffen på en långpromenad i vårt fina Göteborg så fort hon vaknat!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Vadå förskräcklig, det är ju stor humor! Även om man inte orkar ströläsa dylikt oftare än sådär nån gång i halvåret :)

2008-10-14 @ 17:17:22
Postat av: Nicklas Eriksson

Ledsen, Gustav, jag antar att vår syn på humor skiljer sig där.

2008-10-14 @ 18:25:42
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var värst vad illa det är att bo i Stockholm. Tur att jag bor i Gbg på helgerna, det har räddat mig från sms-lån, Blondinbella och självsvält, haha.

2008-10-15 @ 07:54:10
Postat av: Nicklas Eriksson

Ja, kommer du hit lär du inte svälta i alla fall, frugan har invigt sin nya fina järngryta. Jäklar i snuset vilken god mat det blir i den!

2008-10-15 @ 22:23:00
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: Malin

Säg inte så, jag kanske tvångsflyttar in permanent. =)

2008-10-16 @ 08:12:14
Postat av: Nicklas Eriksson

Bra, då får jag nån som hjälper mig med disken;)

2008-10-16 @ 14:36:23
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: Alex

Först så tyckte jag att Katrin visserligen var lite störd men ändå rolig, numera så är hon mest störd. Grejen med Katrin är att hon inte är på riktigt, men numera så vet jag inte om ens hon själv vet om att hon inte är på riktigt. Postironi kallas det.



2008-10-17 @ 13:56:51
Postat av: Nicklas Eriksson

Aha, är det så det kallas att bara vara elak mot folk som inte förtjänar det?

2008-10-17 @ 15:15:23
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: hoochy

Efter ditt inlägg har hon fått sparken. Du måste va media Sveriges mäktigaste bloggare!

2008-10-18 @ 11:43:16
Postat av: Nicklas Eriksson

Haha, jag läste just det, hoochy! Kunde inte låta bli att lappa ihop ett litet inlägg om det också:)

2008-10-18 @ 11:44:17
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0