Galen eller hockeyfanatiker?;)

Jag bodde för många år sedan när jag bodde i Filipstad granne med en svårt psyksjuk man som när han lade av att äta sin medicin började gå hemma och föra långa monologer som han inte talade, utan vrålade fram. Han skrek helt enkelt tills antingen polisen kom eller tills han tappade rösten.

Nyss trodde jag att han hade flyttat in bredvid mig igen, men vid en närmare granskning visade det sig att det berodde på att Frölundas Riki Haru tryckt in 1-0 på Luleå, ha ha!

Även om jag inte är mer intresserad av hockey än av frisbbegolf (är ju fotbollskille) så blir jag glad om Frölunda kunde gå lite bättre snart. Ett Göteborg utan elitserielag skulle kännas för mösigt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är det fina när det är vm eller os.

Jag behöver aldrig kolla på matcher, jag hör på grannarnas vrål vilka som gör mål.

2008-10-31 @ 08:05:08
Postat av: Nicklas Eriksson

Ha ha, menar du att jag och frugan hörs ända till er???;)

2008-10-31 @ 14:57:47
Postat av: Malin

Nja, kan ju finnas närmre sportintresserade grannar än ni =)

2008-11-03 @ 16:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0