Morddömd dansk vältrar sig i sex på kåken.

Vad är det för fel under håret på dessa kvinnor?

Jag har bekanta som suttit på både klass 3 och ett par av Sveriges riksanstalter, och de bekräftar bilden. De behöver inte vänta länge på kvinnor som tar kontakt och vill gänga innanför murarna. Nu har ingen av mina bekanta suttit för mord eller så, men även psykmördarna har bra mycket brudar när de sitter inne. Och det rör sig inte, som en av de kommenterande på Aftonbladet tror, om kvinnor "som inte får något annat" utan om riktiga dunderpinglor.

Jaja, var och en blir
ju salig på sin fason, men jag kan inte låta bli att undra över vad som är fel när man söker upp en som har mördat två barn och deras mor för att gänga honom i fängelsets besöksrum. Det skulle ju aldrig i hela världen falla mig in att ta kontakt med Christine Schürrer för att försöka komma under trosorna på henne till exempel!

Fattar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0