Bara kulturen och religionen ni fruktar? Skulle inte tro det...


Jag vet inte vad inte ni tycker, men jag tycker att Sverigedemokraternas företrädares bloggar ofta talar ett betydligt tydligare språk än det partiprogram de säger sig följa och det finpolitiska bullshit de lagt sig till med på senare år.

Bilden ovan hittade jag på Erik Hellborns blogg nu på morgonen. Han är ordförande för (sd) i Varberg och en gammal nätantagonist sedan rätt många år tillbaka nu.

Att tro att personer som hyser sådan rädsla och sånt förakt för "islam" som de säger (de verkar dessuotm tro att islam är en kultur) inte också föraktar människorna muslimer anser jag är skriande naivt. Jag tror inte att en människa är kapabel att separera känslorna mer än på papperet. För vi människor är en unik djurart. Vi är såvitt jag vet den enda arten som kan hysa personligt agg mot en annan individ av andra än rent överlevnads- och fortplantningsmässiga skäl, det vill säga att vi han hata någon för något annat än att han skulle ta maten och honorna från oss.

Just det vet jag ju att det som sedan blev Sverigedemokraterna, BSS, varnade för på vartenda jävla elskåp på sent 80- tal och tidigt 90- tal i och för sig, så just Sverigedemokrater står närmare sin djuriska sida än vi andra.

Frågan har fått ett svar. Sverigedemokraterna är ett rasistiskt parti som företräds av rasister. Inte nödvändigtvis FÖR rasister, dock. Men ändock.



Kommentarer
Postat av: Ohyra

Jag gillar den arabiska morsan som påbörjar alla förmaningar till sina barn (hon verkar ha nån form av jungle-fever grej på gång också med tanke på hennes barn) med "By Allah".



"By Allah, brush your teeth!" "By Allah, please clean up your room before the Hennesy's are coming to dinner!"



Hade han denna på sin blogg? Damn...

Hursom sen ser jag itne just den här bilden som ett tecken på deras rasistiska ådra - det sköter dom så fint centralt med.

2008-07-08 @ 11:49:40
URL: http://ohyra.blogspot.com
Postat av: nicklas eriksson

Javisst hade han: http://erikhellsborn.blogspot.com

Gillar egentligen inte att länka till en fullödig rasist, men jag gör ett undantag.

2008-07-08 @ 13:59:52
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0