En lista om mig.

Den eminente bloggaren Livelev har en sån här lista på sin blogg. Har varit emot såna där "utmaningar" och sånt förr, men den här verkar rolig att fylla i. Kanske man får lite perspektiv på sig själv om man gör det?

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hade just flyttat in i min ex-fru Anjas villa, knäckte timmar på Svenska Mässan och var fortfarande nyfiken på Göteborg.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Då hade jag mer eller mindre just träffat min nya sambo Sandra och upptäckt att jag började bli kär i henne.

Fem snask du gillar?
Engelsk konfekt, riktigt mörk choklad, eeh... nej, godis är inte min pryl.

Fem sånger du kan hela texten till?
1. Märk hur vår skugga 2. De mördades fria republik 3. Nationalsången 4. Enter Sandman 5. Born in the USA.

Vad skulle du göra om du var miljonär?

Ge CSN sparken omgående, betala min sambos studieskuld och köpa hus till oss och vår staffe. Eller ja, köpa den först då såklart. Skulle öka på mitt månadsgivande så mycket som möjligt.

Tre dåliga vanor?
1. Jag snusar. 2. Får ångest för skitsaker. 3. Är lättirriterad.

Fem saker du gillar att göra?

1. Gå på GAIS-matcher. 2. Dricka gott kaffe. 3. Förkovra mig i olika saker. 4. Träna karate. 5. Sitta på Café Cigarren på Järntorget och tjöta med min vän Malin.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
1. Bostadsrätt. 2. Fotbollsshorts modell Ralf Edström. 3. Friidrottsshorts modell Stefan Holm. Pungen hänger ju ut på karln! 4. Stekarkläder. Hatar brats av hela mitt hjärta. 5. En pudel. Hatar dem av hela mitt hjärta

Fyra favoritsaker?
1. Mina cherry red Dr. Martens. 2. Min laptop, speciellt sen Baggen pimpade den. 3. Min cykel. 4. Mina cigarrer som ligger på mogning. 5. Min kaffekvarn.


Gör gärna egna listor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0