AFA "Trygghetsförsäkringar", brinn i helvetet!

Det här mailet skickade jag idag till svinen på AFA "Trygghetsförsäkringar".

Ingen fråga, bara ett besked till vem det nu kan tänkas beröra.
Jag har som facklig repesentant för Fastighetsanställdas Förbund arbetat med/genom er, och det skäms jag så att jag nästan dör för.

Att ni begär ytterligare läkarundersökningar av Wargöarbetarna är så skamligt att det inte finns ord att klä det.

Ni väntar på att de ska dö, kan ni inte lika gärna erkänna det?

Att som dessa hjältar till män tvingas genomgå det ingen borde behöva genom gå och dessutom tvingas till YTTERLIGARE ett ifrågasättande av vad som ger sig ut för att vara arbetarrörelsens eget försäkrningsbolag är en skam så djup att ni borde skämmas för att se er själva i spegeln. Ni är inte ett piss bättre än försäkringskassan och alla andra varulvar som skiter högaktningsfullt i de här tre männen som bara har sin stolthet kvar, en stolthet som tydligen ska tas ur dem en gång för alla!

Parkinson
är ett straff tillräckligt för dem. Min egen far lider av samma sjukdom och det är helvete på jorden. Kroppen bryts ner, du skakar och det blir värre och värre. Du tynar bort för att det tar 40 minuter att äta en tallrik mat!!! Och till sist blir du dement om inte döden hinner före.

Dra åt helvete
AFA, "arbetarrörelsens eget försäkringsbolag". Dra bara åt helvete.

Hoppas att ni är stolta över er själva.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hejsan o tackar för ditt besök hos mig, måste hålla med om att den där Kevin nog är C:s andre man ;)
Det mailet var bra skrivet, ngt som kommer från hjärtat. Ngt som nog många i Sverige håller med om.
Parkinsson är en förfärlig sjukdom, hoppas verkligen att forskningen kan göra snara framsteg. Ha en bra dag

2008-04-20 @ 12:58:06
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: nicklas eriksson

Hej Helen!

Jo den dag som vatikanen drar bort sina fingrar från världspolitiken kommer det nog att ta fart.

Enligt dem ska man fördraga sina lidanaden här på jorden, det enda liv som går att bevisa att vi har, eftersom man då enligt dem blir av med dem i himlen.

Doh!

2008-04-21 @ 06:09:42
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0